Wednesday, February 16, 2011

Wanita CANTIK selalu SETIA tawwwww!!!

MOOD LAGU BACKGROUND : Jiwang ala2 gatal sikit.haha
(comel kan lagu nih? )


Ok back to the topic,
Haaaa! baik mengaku cepat sape rasa dia cantik!
sape perasan dia cantik !
sape yang bersyukur sebab dia cantik !
sapa yang dimaksudkan dengan "wanita cantik" dalam entry aku nih !,
dan sapa2 lah yang terasa dengan entry nih..
(sila baca dengan nada excited dan buatlah muka paling bangga sikit ayat di atas)




1


2


3




Tadaaaaa!
























Hamik ko! Sentap uOOllsssss~!!!!
Terperanjat beruk comel i bila tgk artikel nih. huekhuekhuek *gelak itik*
Berdasarkan title entry dan title dalam paper nih
agak berlainan sikit gara-gara diubah penulis blog ! Sory aku dah tipu korang.Mesti ada yang nak mengaku. Takpe..normal la tertipu...Normal la tuh perasan diri tuh cantik..(huahua)


Actually aku jumpa artikel nih dalam facebook kawan  aku malam tadi...
(wah siap nak mention bagai, banggalah sikit kawan  yang dimaksudkan tuh )
Artikel nih memang dah lama pon, tapi aku yang ketinggalan baru nak jumpe..


Ada orang cakap, perumpamaan yang paling sesuai dan kena dengan isu nih macam
"Kereta Cantik - Mahal, Mentenen Tinggi, Susah Jaga "


Kenapa wanita cantik selalu curang? Betol ke wanita cantik selalu curang? Mandai2 je la sape yang buat kajian nih...Mandai-mandai je omputeh yg buat kajian camni.. Nih yang nak bangkang sebangkang-bangkangnye nih! (Ayat tak puas hati kan.. macam lah aku cantik sangat..huekhuekhuek) Entry nih aku tulis untuk tontonan umum ok.. Takde kena mengena antara yang hidup mahupon yang dah mendahului kita.. And paling penting x de kene mgena dengan aku..haha~
HErmm..Mungkin sebab...dia rasa dia cantik. Dengan cantik..dia nk tackle suma laki hensem...
Tapi jaga-jaga mak minah..jangan sampai tertackle laki hidung belang. ngeh ngeh ngeh!


Tapi ada jugak yang aku baca,
Wanita CANTIK akan kelihatan hodoh jika hatinya tak cantik.
Wanita CANTIK akan kelihatan hodoh juga kalau hanya cantik semata-mata di luaran sahaja,
tapi dalaman NON ADO!
Wanita CANTIK akan kelihatan hodoh jika mulutnya celupar @ cabul @ tak sayang mulot @ cakap sesedap mulut jiran sebelah rumah dia je!


Sedih plak rasa, sikit2 perempuan yang kena. janganlah asik2 salahkan perempuan. Bukan semua perempuan macam tuh. Bukan semua perempuan jahat camtuh ( eyh perkataan jahat macam kejam sangat). Bukan semua perempuan "nakal" camtuh..huhu.Sesuai..sesuai..! So, secara kesimpulannya, jangan jadi wanita yang cantik2 sgt, bahayew. haha. Jadi yang sedang-sedang ajaaaa dan sedap mata memandang jek. ngeh ngeh ngeh!


Tapi yang penting, pegang satu prinsip,
LELAKI yg baik adalah utk WANITA yg baik dan WANITA yg baik utk LELAKI yg baik.


Lagi satu,
Dalam sesuatu hubungan kena ada restu mak ayah kita. Kalau takde restu, tak guna jugak.
Siap sedialah korang untuk mendapatkan restu daripada mak dan ayah korang. Huahuahauau.
Aku dah pass dah!
hakhakhak!!! btw~bidadari syurga adalah wanita solehah~ ritee????!!!

5 comments:

  1. hah...pompuan, mmg slalu d'salahkn sbb slalu m'nyongehkan diri kalian...kkkk

    em btoi la entry kt ats tu... :)
    tp...(pic ats skali tu cm bsaq sgt kot..heheh)

    bidadari syurga adalah bini2ku..ngeh3
    amiinn -_-
    (cek sedo diri xlayak ke syurgaMu,
    tp cek x sanggop t'kang2 d nerakaMu)

    ReplyDelete
  2. caeiihh~ kau tuhh memang...suka mnyalahkan pompuan....( pic atas tuh bsar sgt??? ) herh~!! nvm lor ann...asal ku bhgia...ahakz....emm...amenn...klaw kau nk bidadari syurga, kau kna perbnyakkan ibadah...jgn tnggal solat...yerkk...

    ReplyDelete
  3. tengok la sbb pa aku salahkn pmpuan..bkn suma pmpoan aku salahkn...mgkin ag..hahaha

    ok lah..smoga bhgia..(bhgia?iyuw~haha)

    baeklah~ (insap terus...) =,=

    ReplyDelete
  4. aku??? agak laa den ....smpai aty kau...herh~!! aku taw aku x sebaek pompuan laen....maap laa...moga hng bhgia gak laa~ insaff teruss??? wahahha...gud!!!

    ReplyDelete
  5. nk gelak boleh dak ??
    HAHAH !!
    aku sampai gila pon xsetuju ngan statement pompuan cantik curang !!
    say no to curang lorhh !HAH

    ReplyDelete